the one with the new years list

2010-12-30 / 10:45:00
Har året 2010 varit bra?
Ja, första halvan var riktigt toppen!

Höll du några utav dina nyårslöften?
Nej.

Tror du 2011 kommer bli lika bra?
Bättre!

Har du förlorat någon kompis detta året?
Nä, förlorat vill jag vill inte påstå.

Vad kommer du sakna från 2010?
Not much.

Nämn en positiv sak från 2010?
Att jag tog körkort!

Hur har det varit med kärleken?
Kärleken har varit fin :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, i guess

Finns det någonting du ångrar med 2010?
Juli och augusti hade jag kunnat göra liiite annorlunda.

Lärde du dig något nytt under 2010?
Massor!

Bästa köpet?
Resan till Kreta och London!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
det finns flera datum men jag skulle nog säga 28 maj och 6 december!

Blev någon av dina vänner förälder i år?
en gammal klasskamrat blev

Dog någon som stod dig nära?
Nej, och glad är jag för det! :)

Vilka länder besökte du?

Sverige, Grekland och England.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Åkte dubbeldäckare ;)

Vad var din största framgång 2010?

Att jag började på högskolan.

Största misstaget?

Vet inte riktigt.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Förkyld, ja.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
- Crazy train
- Billionaire
- Closer
- Break your heart

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Överlag ledsnare tror jag. Har varit så mycket. Åtminstone nu under hösten.

Vad önskar du att du gjort mer?
Hängt i Sundsvall.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag är rätt nöjd som det är.

Hur tillbringade du julen?
Hemma med magsjuk lillasyster. Skulle dock ha firat i Sundsvall

Blev du kär i år?
Nix

Favoritprogram på tv?
Desperate Housewives och Pretty Little Liars!

Bästa boken du läste i år?

Jag har läst väldigt lite böcker i år faktiskt, så jag minns inte.

Största musikaliska upptäckten?
30 seconds to mars, ozzy osbourne och mumford & sons.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med familjen.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Säkert, men jag är nöjd som det är.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Sjukt varierat. Enkelt för det mesta. Också svart då förstås.

De bästa nya människorna du träffade?

Fiafiafia! Men Line är ganska bra hon också :)

Årets besvikelse?

Jag kan inte komma på någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0