the one when i'm tired

2010-12-13 / 23:51:58
Just nu har jag mycket tankar som far flyger i huvudet. Det är allt möjligt. Min framtid, mina vänner, mina studier, precis allt ungefär. Jag får ständigt intala mig själv att jag i många situationer ska göra som jag själv vill. Man har ju ändå bara sig själv att lita på i slutändan. Jag avskyr att veta att jag ibland inte har kontroll över saker och ting. Och tycker lika ofta att det är jobbigt att gå ovetandes om något som att veta om det. Ibland önskar jag att människor vore ärligare. I viss mån förstås. Det mesta kan man tala om. Förmodligen har jag väl inte den sorts kontroll jag alltid annars har (låter som att jag är ett kontrollfreak, men det är jag inte. Det handlar mest bara om undermedveten kontroll) och jag känner att jag inte rikigt vet var jag har människorna i min närhet just nu.

Det är en jobbig känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0