the one when wednesday isn't my day

2010-11-03 / 18:38:28

Hej hurrni! Här sitter jag mätt och belåten och har ungefär ingenting alls att förtälja och inga bilder att bjuda på, min kamera är ju på lagning :( Nu ska jag klä på mig allt jag hittar (kommer ungefär se ut som Joey när han tog på sig Chandlers alla kläder (fast tio gånger värre, jag är ju tjej liksom, NÄHÄ?!)) Sedan ska jag springa till bussen (antar att det spöregnar fortfarande, helt ärligt är jag idag för lat för att titta ut och titta) och hoppas på att inte behöva träffa på någon annan jag känner än Sara på bussen. I'm disgusting today för vädret är äckligt. Blir fikahäng (eller nåt) och jag ska terrorisera mina fina vänner med mina problem (och alla skräckisdrömmar jag drömde inatt. Jag skulle kunna skriva värsta actionrullen för att mina drömmar är så konstiga och action-iga ibland) så att de mår lika dåligt som jag när de lunkar hemåt, haha, nej så illa är det inte :)

Alltså jag orkanteeee, jag är hur himla dryg som helst just nu
(bara för din skull Kajsa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0