the one with the gingerbread

2010-11-11 / 23:04:55


Titta vad jag hittade i skafferiet, åh, så glad jag blev! Plockade genast åt mig ett par och damp ner i soffan tillsammans med en kopp te och en mandarin. Hur juligt?

Det är peppisar för den som inte kan se det. Jag fattar att ni är riktigt less på mina webcam-bilder. Det skulle jag vara om jag följde en blogg som endast bjöd på fula bilder! Men Expert tycker nog att min kamera är så fin och därför behåller dem den på lagning lite till (jag vet att det inte är Expert som lagar min kamera men jag vet inte vilka som gör det så det är lättast att skylla på dem)

Nu ska jag plugga och titta lite på vänner innan sängen kallar! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0