and after all, you're my wonderwall

2011-04-28 / 21:50:28

senaste veckan through my phone


skjutsat min låtsasmorfar runt halva sundsvall. här ser vi en väldigt trött och osminkad erika med fläckar i ansiktet, tidigt på morgonen (läs: förmiddagen)


vandrat på stan i sundsvall, hittade nada. här hängde jag förövrigt mycket när jag var liten!




letat påskägg!


ätit jordgubbar för första gången i år, visserligen inte svenska men de smakade minst lika bra, faktiskt!


myst på emelies balkong i kvällssolen med frukt, chips och kakor!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaaaaa, men jag är inte så duktig på paint ;) ville bespara mina läsare den synen. Jag kan rita dugligt i vanliga fall... men paint är fan nåt utöver det vanliga. Haha! :D

2011-04-28 @ 22:22:40
URL: http://sofiaroi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0