if you call me i won't be home

2011-04-30 / 18:31:31



Hello fellas! Idag tog jag, Sara och Line oss ut till Engeltofta efter att vi lunchat på stan (ja, Sara, du får slå mig om du vill för att jag lägger upp den här bilden..)  Line som är hyfsat ny i stan (om man nu räknas som ny efter sisådär 8-9 månader?) så har hon inte sett allt det vackra vår fina stad har att bjuda på (känner ni sarkasmen som flödar?) så vi tog en svängom och visade henne den vackra utsikten över Korsnäs. Sedan fick vi nog för att det var så förjävligt kallt och for hem.

Ikväll har jag, believe it or not, inga storslagna planer inplanerade. Vi var ut igår och det räcker gott och väl för min del. Vi träffade på så himla lustiga människor att gårkvällen verkligen är något att minnas. Lite senare kanske vi åker en sväng till Sandra och umgås en liten stund. Annars blir jag bara hemma med mina jordgubbar och familjen. Hoppas ni får en bra kväll och håll er så långt borta som möjligt från alla majkasor (majkaser?) så slipper ni få era ögonbryn bortbrända! Just sayin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0