the one when if you touch me, you'll understand what happiness is

2011-04-03 / 16:43:35

Hej! Jag är mitt uppe i tentaplugg, som tur var har jag börjat + skrivit ned olika rubriker och om vad jag ska skriva så nu jävlar i min låda ska jag knåpa ihop något riktigt riktigt bra, hohoho. Ämnet är ju inte direkt det roligaste, men det är ju tio plusgrader och snön smälter så då gör det inget att sitta inne med en hemtenta om "retorik och lärande" visst?

Förresten! Om ni förväntar er svar på era sms så anländer de efter midnatt. Med undantag för Line och Milo, man måste ju liksom hjälpa varandra i tenta-plugget! HÖRS IMORGON!

+ Myskväll igår
+ Söderhamnsbesök idag
+ Lillasysters dansföreställning
- TENTAAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0