the one when i'm running up that hill

2011-04-08 / 20:51:38
Hej! Jag sitter här i mitt mörka rum, lyssnar på musik/läser bloggar och tittar på oc lite omvartannat. Idag är ingen särskilt bra dag. Jag är jättetrött, har ont i ryggen/nacken (hej-jag-heter-erika-jag-är-fyrtio-år, typ) tittar på sorgliga oc-avsnitt och mår allmänt konstigt, faktiskt. Men imorgon blir det desto festligare med vännerna. Blir nog bra det.

Just nu skulle jag mest vilja ta en promenix ute i mörkret, köra placebo på repeat och bara fundera för mig själv. Men det tänker jag nog inte. Jag har inte så mycket att bjuda på idag, det får ni stå ut med när mitt humör inte är på topp. Nu ska jag nog sällskapa familjen i soffan, ifall de vill göra plats för mig vill säga. Vi hörs imorgon, då är jag nog lite gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0