the one when with my day

2011-04-02 / 16:48:00


Tycker verkligen att den här tjejens stil är dösnygg

Hej! Idag skulle jag få mycket gjort hade jag tänkt. Började med att jag vaknade rätt tidigt och for ut till Valbo med familjen. Då jag var hemma tidigt tänkte jag att jag skulle hinna med att plugga, sova ett par minuter, ge mig iväg ut och springa och slutligen bada! Fyra vaknade jag av att jag sovit bort hela eftermiddagen. Hur toppen som helst! Nåja, lite av grejerna hinner jag med innan jag sticker iväg för lite pizzamys i alla fall!

Förresten! Vet ni vad som verkligen gjorde min dag och min vecka?!? Saga hittade igen min underbara skjorta som jag letat i flera månader, så nu är jag världens gladaste! Den har befunnit sig bakom tvättmaskinen alla dessa dagar, och tänk vad jag sprungit och letat efter den så har den legat alldeles framför mig hela tiden, typ.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hittade du den skjortan du trodde du hade glömt hos mig? :D

2011-04-03 @ 14:00:52
URL: http://sofiaroi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0