the one with the nail polis

2011-04-20 / 20:40:55

Fick med mig ett nytt nagellack hem för ett tag sedan, eller det var rätt länge sedan. Färgen är både väldigt ljust rosa och lite beige-aktig men i olika ljus. Färgen heter "preppy" och som synes hittar ni den på H&M!

Idag tog vi en snabbvända på stan (vi var in på H&M i två sekunder) innan vi picknickade på stortorget (det var meningen att vi skulle sitta i gräset i boulognern, men det slutade på en parkbänk på torget) hur som helst så provade jag en klänning som jag kunde tänkas ha på en lite finare tillställning jag ska på i sommar. Man måste ju ha lite framförhållning, tyckte jag och det höll Sara med om. Dock köpte jag inte klänningen jag provade men jag insåg att SHIT POMMES (jag vet att jag missade hela poängen med begreppet, men ordet 'frites' är så fult, tänker bara på Fritzl liksom) jag får ju liksom köpa vilken klänning som helst utan att ha dåligt samvete över att den är dyr eller att man kommer använda den få gånger. För vid finare tillställningar då får man ju ha en hur dyr och vacker klänning som helst, visst?

As you noticed, är jag på SÅ mycket bättre humör idag. Tjolavippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0