the one when i can't get this song out of my head

2011-04-01 / 16:30:21

mars är äntligen slut och nu återstår bara två månader innan vi intar den svenska, underbara sommaren! jag har för varje dag som gått i mars beskrivit hur min dag varit/hur jag mått/känt/drömmar/något som allmänt bara påverkat min dag med hjälp av låtar på spotify (vissa dagar har jag varit inspirationslös och därför bara valt en låt jag lyssnat på eller haft på hjärnan, som t.ex. Bloodhound Gang - The bad touch;) alltså, en låt för varje dag som på något sätt beskrivit min dag utifrån mitt perspektiv, HÄR har ni min i'm in the mood for march-lista!

nu ska jag mumsa lite godis och nötter och titta på oc. ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

De där nötterna alltså... fyyyy :p

2011-04-01 @ 18:52:43
URL: http://sofiaroi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0