the one when i can't wait until i'm standing there and crying over my stupid idea

2011-02-18 / 17:34:12

Hej mina damer och herrar! Jag har precis kommit hem från en snabbsnabbsnabbrunda på stan med Sara, Emelie och lilla Noah. Före det spenderade jag förmiddagen i pyjamas framför datorn, har analyserat lite tal. Vad sägs om en dos Jimmie Åkesson à la logos? Nej, då läser jag mycket hellre en bunt tal på engelska av John F. Kennedy, Tony Blair och Martin Luther King som hade en hel del vettiga åsikter. Lite senare ikväll ska jag springa över till Cammo och ha en "grekiskkväll" chips, tsatsiki och backpacker i medelhavet (läs: grekland) står på schemat. Ha en fin kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0