the one when we keep running but we're standing still

2011-02-25 / 23:35:37

Jag har haft en riktig toppendag om man bortser tenta-mistaket imorse. Spenderade hela eftermiddagen på stan med snyggisarna (jag var ute efter hundrafemtio olika saker och fick med mig ett fint rött läppstift hem, nåja, det var ju något jag ville ha i alla fall..) sedan for jag hem och åt mysmiddag med familjen och drog sedan vidare för lite bio, med samma snyggisar, nu på kvällskvisten. Vi såg min låtsas fru, huuuuuur bra som helst men jag tycker att folk är lite lama som aldrig garvar i biosalongerna, jag hade ont i mina magmuskler för att jag skrattade så mycket.. Hur som haver, jag ska krypa ned i sängen framför OC, har ont i kroppen och känner mig hängig. Jag måste ju vara på alerten imorgon, debattartikeln skrivs ju inte av sig själv (roligt lördagsnöje, va?) Nighty night, don't let the bedbugs bite (watch yourself, de ger vansinnigt äckliga utslag, believe me, jag googlade!)

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Bästa serien ever:D

2011-02-26 @ 16:31:46
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0