the one when i'm out of ideas

2011-02-09 / 21:02:41

Jag är så himelens sugen på att pyssla. Försökte leta rätt på material för att göra ett par fjäderörhängen, dessvärre finns det inte många ställen att leta på i den här stan. Så jag gick över till armbands-tänkandet. Men kände ändå att jag ville göra ett par örhängen. När jag kom hem tidigare idag drog jag fram alla mina gamla örhängen, halsband och armband och försökte komma på något att göra. Men jag har dålig fantasi. Så då försökte jag få min kusin Matilda att skaffa sig en blogg, hon bor nämligen i England numera så jag tyckte att jag skulle få fixa hennes design. Hennes bror Victor hade dock tjingat den uppgiften men hon lovade att jag skulle få fixa en ifall hans inte dög ;) SÅÅÅ, vad ska jag göra? Tips, someone?!


Kommentarer
Postat av: Linda



Nu kör jag en tävling på min blogg, vill du vara med så gå in på den här länken: http://toosweet.blogg.se/2011/february/tavling.html#comment



Vinnaren får ett pris!

2011-02-09 @ 22:48:48
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0