the one when three years is a pretty long time

2011-02-21 / 22:16:31

lika trött som jag ser ut att vara på den här bilden är jag nux3000 mer. jag håller på att bli sjuk, gissar jag

Hello fellas! Sitter här och lyssnar på musik och checkar läget. Har legat död i sängen framför teven nästan hela kvällen. Såg The Switch, söt film! Jag var så arg över att de inte visade den på bio här i stan, förstår fortfarande inte varför de inte gjorde det. Jag ska plugga lite till och sedan hoppas i säng och titta på OC, det är bra grejer det. Puss på er fina ni!

Kommentarer
Postat av: Zami

sv: Varsågod! :)

Jo det tyckte jag också kändes som en bra idé, tyckte att det var värt ett försök i alla fall :D

2011-02-21 @ 22:48:16
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0