the one where you invest your love, you invest your life

2011-02-01 / 19:13:55
Hej! Kom hem från spinningen för inte alldeles så länge sedan (det var åtminstone inte så länge sedan när jag började skriva det här inlägget, men nu är det ett tag sedan) Känns som att jag varit på benen hela dagen, vilket jag egentligen inte har, bara lite träning och skola i vanlig ordning. Nu sitter jag och lyssnar på Mumford & sons (finns ingen chans i världen att jag någonsin kommer att tröttna på det bandet) och funderar på att plugga lite grann. Sedan ska jag nog ta mig en sväng till ICA för jag känner nämligen för att slå mig ned framför teven med lite godis, trots att det bara är tisdag. We'll see, we'll see.


the cave - min absoluta favorit, jag har lyssnat på den konstant i flera månader!


white blank page


awake my soul


little lion man


winter winds

LYSSNA! Hur bra är de inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0