the one with the eleventh pic

2011-02-09 / 23:58:00
En person du kan berätta allt för. (Det är Saras fel om ni tycker att jag är mongo som lägger upp en bild på min katt!)


Nu menar jag inte att jag pratar problem med mina katter. Jag menar mest bara att ett djur kan vara en bra lyssnare. Ni vet, opartisk, alltid förstående (=inte svarar på tilltal) och kommer aldrig med dumma motargument. Denna katt är dock inte särskilt snäll med mig. Han biter mig. Ligger aldrig kvar hos mig. Tar alla mina hårsnoddar som han kommer åt. River mig. Tar upp hela min säng också kan han stirra på mig i evigheter tills jag blir tvungen att vika undan med blicken. He owns me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0