the one with the Santorini dream

2011-02-15 / 18:45:57


Jag vill ha alltallltallt på bilden. I sommar ska jag pysa fram i alla möjliga vackra klänningar. Jag känner mig helt fast, som i en helt annan värld när jag går omkring inne på H&M, känner på olika tyger och möts av fanstiska nude-färger. Jag ska införskaffa mig en riktigt fin långklänning, helst vit, helst av allt en på H&M för 499:-, som jag sedan ska ha på Santorini, ståendes på en klippa med vinden i klänningen och se ut över solnedgången. Jag har redan bilden målad i huvudet och blir det inte så så vet jag inte vad.. Haha, jag och Sara brukar skoja om den där vita klänningen och just den här bilden av Santorini.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0