the one with the world's greatest movie

2011-02-15 / 01:12:14

Såg precis världens finaste film typ. The Blind Side! Sett den? Inte? SE DEN! Så himla fin och underbara på alla tänkbara sätt. Vi grät lite grann. Men jag grät ännu mer när eftertexten började rulla och vi fick veta att den var baserad på en verklig händelse. Åh. Jag måste nog säga att den ligger i topp på de fem bästa filmer jag har sett. Tycker att det var lite extra roligt att vi började prata om var filmen var utspelad. Texas var ett förslag men jag gissade på Tennessee. Jag vart seriöst chockad när jag fick veta att den utspelar sig i Memphis, Tennessee. Av femtiotvå stater så gissade jag rätt. Hur sjukt? Nej, time for bed. Nighty night, don't let the bedbugs bite ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0