the one when i just can imagine what you are going through

2011-01-05 / 11:47:25

Morning! Sitter här och har nyss ätit en hälsosam frukost (är det någon gång jag lyckas vara hälsosam så är det minsann till frukosten) och tittat på vänner. Jag känner mig så sjukt jäkla krasslig fortfarande. Vill verkligen bli frisk nu! Det är tredje gången på mindre än en månad som jag är apförkyld.

Idag har jag jättemycket att fixa, skulle vara så skönt om jag kunde få allt gjort också. Jag borde ha ringt flera samtal imorse, jag trodde att jag skulle vakna tidigare eftersom jag somnade tidigare igår. Men nope. Jag skulle ha behövt träna (BIG TIME!) men jag är som sagt förkyld, eller nåt. Jag MÅSTE plugga, ska sätta igång right away. Jag behöver städa klart mitt rum som jag så fint rev upp igår. Rensa, rensa, slänga, rensa igen, slänga even more. Också borde jag ta mig en tipp till återvinningen. Jag har närmare tio påsar som bör slängas och allt står i mitt rum. Riktigt tjusigt alltså. Till sist skulle jag behövt ta mig en tripp till skolan också för att kopiera lite papper, får se hur länge tiden räcker till.

Hur som haver. Vi får se hur långt jag kommer!
PUSS


Kommentarer
Postat av: LIENE

vilken tur att du lyckas vara hälsosam med frukosten iaf:) jag äter nästan alltid onyttigt en, hehe.



Tack så jätte mycket för gratulationen igår:D

2011-01-05 @ 19:31:00
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: ja det är minst lika viktigt:) man måste ha en balans. Balans är bra att ha i alla lägen.

2011-01-05 @ 21:28:52
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0