the one when i'm feeling ok

2011-01-24 / 14:59:19
Hej alla fina! Hur mår ni idag? Själv mår jag bra, eller helt okej i alla fall! Jag har nyss pratat med världens finaste mormor, fått lite kloka råd och blivit en aning gladare. Utöver det har jag sysselsatt mig med ungefär allt för att inte somna. Jag är sjukt trött men vill väldigt gärna sova tidigt ikväll så därför håller jag mig vaken. Jag har hunnit med att baka, tvätta alla 30-graders kläder som aldrig blir tvättade i min familj, dammsugit, plockat ur diskmaskinen och lagat allt som behövde lagas med symaskinen. Och om fyrtiofem minuter ska jag sticka iväg och träna. Känner mig duktig! Vi hörs nog lite senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0