the one with the second pic

2011-01-31 / 18:43:50
En bild på dig själv.





Hej alla fina! Min dag har varit riktigt toppen, tog med mig Sara ut till Valbo och klippte mig (tänk att jag vågat sätta mig i frisörstolen två gånger på ett halvår! när jag var sisådär tolv år klippte en frisör av mitt jättelånga hår till axellängd, sedan dess har jag aldrig vågat klippa mig hos frisörer tills nu) vi gick en sväng på Ikea och tittade på en fin möbel som jag vill ha så (jag har ingen som helst aning om vad det är för möbel för det är liksom inte en bokhylla, men det är ändå inget annat heller) så fort jag tapetserat om så ska jag definitivt inhandla en sådan grej. Nu ska jag alldeles strax sticka iväg på lite yoga med Ida och sedan hem igen för att PLUGGA (prio ett denna vecka!) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0