the one when i'm feeling brand new

2011-01-09 / 15:22:08

Hej alla fina! Idag är jag på bra humör, hallelujah! Vårkänslor är anledningen. Två grader varmt och solen har skinit större delen av dagen, nästan så att skinnjackan åker fram, höhö. Det tråkiga är ju att det egentligen är hundrafemtioelva månader kvar tills dess att våren börjar krypa fram på riktigt. Depressing..

Dagen till ära så pluggar jag mest hela tiden och när jag tröttnar så spelar jag Cityville (beroendeframkallandeee!) pillar med Emelies design lite och tittar på Bridget Jone's dagbok, jag har varit så sugen på att se de ett par dagar nu så jag tittar ett par minuter då och då för att ladda plugg-energin. Fia och Cammo har lockat mig ut i det fina vädret (som inte alls är fint längre) men jag sa nej till de båda, tills imorgon ska jag ha svarat på tjugo jävla frågor som kan befinna sig på vilken sida som helst mellan 29 och 379..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0