gotta keep my head held high

2011-06-09 / 15:17:44

Åh, one more day och sedan har jag sommarlov! Hur fint är inte det? Ett långt sommarlov som jag ska njuta av som aldrig förr. Idag har jag börjat lite smått med förberedelserna inför söndag. Jag har sorterat kläder och funderat ut vilka kläder som ska med. Jag har även tvättat en maskintvätt, varit på stan med Ida och Sara och inhandlat det sista. Givetvis glömde jag det allra viktigaste - att ta ut pengar i euro. Men eftersom att jag hade fullt upp med att komma ihåg allt som Sara skulle ha så glömde jag givetvis bort någonting själv. Nåja, tiden räcker nog till till det också. Nu ska jag springa iväg (eftersom det är så långt till toaletten liksom) och hänga tvätt! Sedan är det tillbaka till pluggandet som gäller. PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0