i just want you to know who i am

2011-06-09 / 23:40:32

kreta 2010

Vet ni vad jag allra mest ser fram emot den här resan? Jag ser fram emot att umgås med tre av mina finaste vänner. Jag ser fram emot att ha sådär roligt som bara vi kan ha, fjanta oss, bara vara vi, inga måsten. Vi som nästintill fyller ut varandras meningar. Vi som alltid dödar tid på ett roligt sätt. Vi har umgåtts så lite det senaste året att detta är viktigt för mig. Det är vi igen i hela tre veckor. Och jag ser fram emot det hur mycket som helst! 

Kommentarer
Postat av: ellinor

aah jag har letat som en tok efter en sån, för har slarvat bort min andra. jag köpte den i L för det va det enda som fanns kvar men den är helt klar godkänd, hade möjligtvis tagit den i XL om det fanns :)

finns på gina för bara 299 kr ;)

2011-06-10 @ 01:03:03
URL: http://ellinoranzelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0