the one when a big surprise turned my life upside down

2011-03-04 / 20:37:12
Hej alla! Har suttit och ätit lite godis, lyssnat på queen (jag sjöng med till save me, men insåg efter att ha repeatat den typ fem gånger att jag sjöng "saaaaandy saaaandy" hoho) och spelat sims. Har hängt i Borlänge med familjen mest hela dagen. Hittade nästan ingenting, två baslinnen bara. Hittade mig en söt klänning till sommaren också men som jag inte köpte, och som jag dessvärre känner att jag vill ha i efterhand. Lite volanger och lite blommor, en Erika-klänning! Nu ska jag strax knata iväg ut. Smell ya later!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Jag kan tänka mig det:) och tack.



Mums med godis!

2011-03-05 @ 07:15:31
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0