the one when each night i cry, i still believe the lie - i'll love you 'til i die

2011-03-10 / 19:21:33
Detta har jag gjort idag:
- Badat
- Läst bloggar
- Facebookat
- Läst igenom varenda sida om den där 30-åriga killen som försvann förra veckan, på Flashback (fråga mig inte varför) det var 49 sidor..
- Fastnat lite till på Flashback
- Läst massa resguider
- Kommit fram till vart i USA jag SKA
- Också har jag ju förstås ätit frukost, lunch och middag

Vad skulle jag ha gjort idag:
- Pluggat

Vad har jag inte gjort idag:
- Pluggat

Nåja, veckan har varit fylld med aktiviteter så jag uppskattade faktiskt att jag fick en lugn dag. Tur att det inte är något pluggande jag måste stressa med. Inget stort heller. Det är ganska snabbt gjort väl jag sätter mig ner med det. Så nu ska jag fortsätta med min vederläggning, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0