the one when i run far from the carnage of the fiery sun

2011-03-07 / 22:21:40

Finns mycket nytt jag vill ha just nu. Men jag ska hålla på de mesta av pengarna tills våren är här påriktigt. Det här jag-köper-detta-nu-för-det-är-ju-snart-vår funkar inte riktigt för mig, för när våren väl har anlänt så har jag hittat tusen andra plagg som passar så mycket bättre än det jag köpte i vintras. Learn from your mistakes!

Idag har jag inte gjort mycket. Sprang en vända på stan och gjorde en liten grej till som fick mig att bli lite mossig och förvirrad. Nåja. De flesta bitarna börjar sakta men säkert falla på plats nu i alla fall, nu gäller det bara att hitta en balans som funkar.

Eftermiddagen och kvällen har jag ägnat åt att titta på OC (vet inte alls hur många avsnitt jag betat av idag) och pluggat lite grann. Imorgon är det skola som gäller. Det hade varit helt okej om det inte vore för att vi ska återberätta en artikel för sisådär fyrtio stycken.. Nu ska jag plugga lite till, titta på serier och sen sova! Nighty night don't let the bedbugs bite.

Kommentarer
Postat av: Fia

Den där väskan tänkte jag köpa först innan jag köpte min i New York :D

2011-03-07 @ 22:42:48
URL: http://sofiaroi.blogg.se/
Postat av: Fia

Nej, jag vet. Men den jag köpte var däremot dyrare.. haha.

2011-03-07 @ 23:09:01
URL: http://sofiaroi.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha! Smart där. Så långt tänkte inte jag ;)

2011-03-07 @ 23:27:01
URL: http://sofiaroi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0