the one with my beautiful pants

2011-03-02 / 21:30:14
Hej alla! Sitter och äter lite godis och dricker te, helt okej kombination. Jag har spenderat hela dagen med Sara. Vi lunchade på stan och gick i affärer, och vet ni? Det första jag gjorde när jag kom ner var att hitta mina älskade rosettbyxor(!!) jag gick bara förbi och råkade få syn på ett par svarta brallor och visst var det dom, nu ska jag bara våga använda dem också. Men jag tror att ett enkelt linne och ett par röda läppar till gör susen på lördag, eller fredag, eller när det nu blir partaj. Nu på kvällen tog vi en promenix till ica, pratade lite strunt och utbytte åsikter. Jag försökte jogga till Sara men det var omöjligt för att det var så halt. Nu tänkte jag försöka avsluta mitt osammanhängande inlägg, pluggandet kallar, sedan tv-serier, en film och sängen. PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0