18.36

2011-05-17 / 18:39:58
Min blogg ser konstig ut, jag vet. Inte i min dator då utan bara i era verkar det som. Jag skyller det på att ni har konstiga inställningar. Min dator är ju aldrig konstig liksom. Idag ska jag plugga, riktigt ordentligt. Stress-Erika är i farten och jag önskar att det var lite speedy gonzales över mig ikväll, så att jag får mycket gjort. Tyvärr är det inte det, snarare tvärtom. Imorgon ska jag jobba på mitt gamla apu-ställe, inte samma avdelning dock. 7-11 kunde man ju inte säga nej till, har fortfarande hela dagen på mig att plugga. Hör ni inte något ifrån mig på ett par dagar och om ni på torsag fortfarande undrar varför min design ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig så beror det på att jag skriver salstenta lördagmorgon 9 am.

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Nej, känner inte igen mig helt för han äta allt men inte i för stora mängder:S och inte för ofta heller. Så då blir det så att jag svälter istället. Kul! Men till sommaren tänker jag ta tag i det här=)

tack för tipset ändå. Betyder mycket. kram

2011-05-17 @ 22:03:24
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0