nothing is so good it lasts eternally

2011-05-11 / 15:12:38

jag har legat och myst framför teven med den här tösen (anledningen till att jag berättar det för er är för att jag har brist på bilder..)

idag har jag suttit ute i solen och pluggat, spelat gitarr, (det kliade i fingrarna när jag insåg att lillasyster inte var hemma och jag kunde låna hennes gitarr lite grann) jag lärde mig tre ackord! nu på eftermiddagen åkte jag ned på stan i två sekunder, gick in på hobbyaffären och visst kom jag ut med något därifrån, precis det jag inte skulle. men nu är det köp-stop! nu är jag hemma igen, ska födelsedagsfika idag igen då o&b är här och firar saga lite grann. inget fika för mig dock, kiwi/avokado/nötter it is, beror på vad vi har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0