they don't own ya

2011-05-22 / 23:10:25


wehearit

Jag tycker att det är så himla viktigt med att trivas med sig själv. Bland det vikigaste av allt hos en människa, tycker jag. Genom att man trivs med sig själv så ökar ofta självförtroendet, man litar på sig själv och på andra människor lättare och därmed kan självkänslan också öka. Trivs man med sig själv tror jag att man kan nå hur långt som helst i livet. Vem har ett bra första intryck att erbjuda om man inte trivs med sig själv?

Jag vill kunna uppskatta mig själv till tusen, trivas med mig själv och älska den person jag är. Det viktigaste av allt är att kunna få positiv energi omkring en när man väl har börjat med operation: må bättre! Jag är på god väg dit jag vill och det känns hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så bra och fin! Kom ihåg det Erika!!! :)

2011-05-23 @ 09:55:33
URL: http://sundbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0