what we dream, it's all that matters

2011-11-21 / 16:39:17

Igår låg jag i sängen i stort sätt hela dagen, öppnade min näst sista Skittles-påse och gottade mig till Gilmore Girls. Efter sex avsnitt (serie-fantast, vettni!) fräschade jag till mig och åkte iväg för en fika med Emelie och Sara. Perfekt avslut på en rolig helg!

Idag hade jag sovmorgon till ett. Dessvärre vaknade jag sex av att det kliades så infernaliskt på armarna. Sen låg jag och vred och vände på mig tills klockan var halv åtta, då måste jag ha lyckats somna om för sedan vaknade jag otroligt trött av klockan halv tio. Jobbig morgon!

Nu sitter jag här och överväger att slå på lite mer Gilmore Girls. Men samtidigt behöver personalgrupps psykologi-boken öppnas och likaså ett nytt word-dokument för nästa onsdag ska en hemtenta vara inlämnad. Men å andra sidan så har jag hela kvällen på mig!

Vi hörs hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0