jag...

2012-01-24 / 20:04:00

... längtar tills resan är ett faktum. Bild från Paros - för den nyfikne.


... längtar efter sol, palmer och trettio grader varmt. Bild från Santorini.


... längtar efter utsikter som dessa. Bild från Ios.


... ser fram emot stränder, blått hav, sand mellan tårna, jordgubbscalippo, ljummet dricksvatten och lukten av solkräm. Här är Mylopotas beach på Ios, vi två kommer komma rätt bra överens i sommar!


... ser fram emot en månad av äventyr med mina fina tjejer och att hitta egna smultronställen som dessa! Bild från Naxos.


... skulle vilja styra min resa efter Europas alla vattenland, men jag får glatt nöja mig med en vattenpark i Barcelona eller Italien, can't wait! Bild från Kreta.


... vill bli uppraggad av Hermes-gänget i hamnen på Ios. Bild från Naxos.


... vill se solnedgången, på riktigt, på Ios. Bild från Ios.


... vill festa långt inpå morgonen i Barcelona och på Ios. Bild från Ios.


... jag vill göra av med mina sista pengar på Ermou i Aten. Men före det vill jag shoppa i Barcelona.

Utöver allt detta vill jag se Paris, vandra bland gamla byggnader och kvarter med en baguette under armen, knäppa avstånds-bilder på Eiffeltornet. Äta macarons och bjuda mina fina vänner på billiga ostron. Sedan vill jag säga "jag kom hit ensam" på spanska i Barcelona, shoppa som tusan och äta tapas. I Venedig vill jag visa mina fina vänner det jag redan upplevt, prata italienska och äta gelato. Jag vill jaga duvorna på dem på Piazza San Marco och knäppa finare bilder än vad jag gjorde sist från Rialto bron. I Rom vill jag prata ännu mer italienska och åka tåg med en italienare som säger "mi scusi" efter varje tunnel. Vad jag vill göra på Ios ser ni ovan. Och i Aten vill jag nog bara åka hem. The time of my life i fyra veckor med Fia och Sara i sommar! Kan-inte-bli-bättre.

Kommentarer
Postat av: Moster Jenny

Härligt, förstår att du längtar :-)

2012-01-30 @ 09:38:41
Postat av: ewelina

ååh tack! ja svalor är så sjukt fina :))

2012-02-19 @ 23:09:01
URL: http://anzelius.webblogg.se/
Postat av: LIENE

Awesome! Längtar tills jag reser:D

2012-03-05 @ 18:22:10
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Fredrik Branting

Hej Erika! :)



Jag snackade med en som heter Victoria och hon hade tydligen fått design hjälp av dig! och jag tycker din blogg är suuper snygg o jag skulle också vilja fråga om lite hjälp.. (a)

Min meny i bloggen är så konstig och sätter sig fel osv. om man zoomar fuckas den och om man ska kommentera inlägg så är den ivägen.

Snälla hjälp <3

2012-04-08 @ 18:51:26
URL: http://fredrikbranting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0