all my life i've been searching

2011-08-26 / 23:34:40

Jag säger godnatt halv tolv en fredagkväll. Jag är nyligen hemkommen ifrån bion (som var dövulgär och inte det minsta vad jag förväntat mig, men å andra sidan hade jag inte sett mer än bioaffischen heller, och i efterhand så var den ändå jäkligt rolig!) och det finns liksom ingenting annat att göra än att typ gå och lägga sig. Givetvis ska jag dra några avsnitt av någon serie först! Have a goodnight y'all!

Edit: Ignorera mina svarta fläckar jag har här och var i ansiktet, gammalt smink och dåligt ljus är ursäkten idag.

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja, fast inte religion, konstigt nog hade inte vi estet-musiker det:) inte geografi och språk som i den här linjen första året heller. Går sam-sam nu. Får dock gå om kurserna för att de är lite annorlunda nu och jag kan ju höja mina betyg lite. Har alltid varit nära VG eller MVG men det kommer kanske gå bättre med det nya betygsystemet för mig nu. Dessutom är svenska kursen en helt ny kurs nu. De kommer bli super! Så jag ser fram emot att utvecklas det här året. Självklart ville inte jag gå om alla kurser först men nu spelar det inte så står roll eftersom jag tycker jag redan fått mycket fritid och äntligen är skolan och fritiden bra balanserad. Vill inte heller ofta vara hemma när resten av klassen är tillsammans. Jag tror jag skulle förlora mycket på det.

2011-08-27 @ 08:57:28
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0