ruffs kaluffs

2011-10-30 / 19:04:06

Idag känner jag mig nere. En ny vecka är på intåg och likaså vardagen. Jag är så himla less på skolan just nu, bekymmer, det trista vädret och att jag har noll motivation till att kliva upp om morgnarna. Jag har låtit det gå ut över Fia hela eftermiddagen men hon fick mig att känna mig lite bättre. Imorgon påbörjar jag världens tyngsta vecka känns det som. Har sån ångest över att behöva gå till skolan imorgon när alla gymnasieelver har höstlov. Idag är det helt enkelt ingen bra dag.

MEN! Jag köpte mig en ny klocka idag för ynka 150:- riktigt fin var den också! Hoppas ni känner er lite gladare än vad jag gör idag och att ni avslutar denna söndag på bästa möjliga sätt, cause i know i will! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0