the one with day fifteen - my dreams

2010-12-22 / 23:09:45
Dag 15.

Mina drömmar, var det ja. Jag har väldigt många drömmar och de utspelar sig på väldigt många olika sätt, vilket gör det omöjligt att uppfylla alla. Jag drömmer om ett liv utanför Sverige. Inte nödvändigtvis i ett varmare land, utan jag skulle bara vilja uppleva kulturen i ett annat land. Jag har drömt om Italien. Jag har drömt om USA och nu drömmer jag om England. Jag drömmer om att ha ett arbete där jag tjänar mycket pengar samtidigt som jag drömmer om att bli informationschef på Arlanda. Jag drömmer ockå om att arbeta för FN. Också drömmer jag ju förstås om den där lägenheten i Italien som jag planerar att införskaffa när jag gift mig med en rik man, alternativt c efter att han blivit arkitekt.

Men för att vara lite mer realistisk så drömmer jag om att få vara frisk och lycklig, att mina nära och kära också är friska och lyckliga. Att jag har ett arbete jag trivs med och att jag har någon jag ser fram emot att komma hem till efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0