the one with my friday

2010-11-05 / 17:48:29
Hola guapas! Dagen har inte varit spännande. Spinnade och gymmade imorse med Ida. Träningsvärk x10. Ikväll ska jag hänga med Fia, jag ska köpa mig lite onyttigheter för att livet inte går som jag vill just nu. Kändes som att hela världen höll på att falla ihop när jag insåg att min nya braiga foundation från Make up store förmodligen inte är så bra för min hy. Det blev inte bättre av att jag rev sönder ett av mina favoritplagg. Värst av allt var när jag insåg att jag inte skulle hinna ner på stan imorgon för att investera i en ny foundation och i ett nytt favoritplagg. Buuuhu! Men det blir bättre, i'm sure it will.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0