a red blouse

2011-08-27 / 20:29:49

asos (dock är bilden säkert ett halvår gammalt)

Jag vill ha en röd blus (helt plötsligt lät jag som Agda 87) eller skjorta, en riktigt fin i tunt tyg! Den här som fanns på asos för mååånga månader sedan skulle ha varit riktigt toppen om den hade ärmar. Jag har letat överallt (dvs. på alla nätbutiker) efter en röd skjorta men hittar ingen. Jag gissar att det kommer att bli ett sådant plagg som jag jättegärna vill ha men som jag aldrig kommer att hitta. Det tråkiga är att jag målat upp en bild i huvudet på hur den ska se ut och hur jag skulle se ut i den så det minskar väl chansen ännu mer med att hitta en. Så om ni ser en röd blus/skjorta någonstans så hojta till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0