jag ska dansa fastän hjärtat brister

2011-08-02 / 13:33:55

nastygal. JAG VILL HAAAAAA!

Tjoho! Det var ett tag sedan vi hördes. Jag har inte varit särskilt busy utan snarare lite inspirationslös. Har hängt lite i Stockholm sedan sist, and that's pretty much it. Igårkväll var jag på bio med Fia och såg bridesmaids, jag blir lika förvånad varje gång över att vi är dem enda som skrattar i biosalongen. Igår var vi visserligen fler som skrattade, men det händer väldigt ofta att vi skrattar tills vi kiknar medan alla andra sitter knäpptysta. Är det vi som överdriver eller är folk bara väldigt tråkiga och saknar humor? Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning för att träffa Sandra! Puss

Kommentarer
Postat av: LIENE

tack så grymt mycket. Egentligen tycker jag färgen på tyget är lite tråkig för den passar inte riktigt mig, inte än, men med rätt accessoarer:)



Nastygal är awesome! Så bra kläder där:D

2011-08-04 @ 18:51:10
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

Tack så grymt mycket för kommentaren till min klänning. jag blev glad och ja jag är nöjd:D



Nasty gal har snygga saker!

2011-08-10 @ 22:20:59
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0