so here we are and here we bleed

2011-08-22 / 18:26:23



Hej finisar! Hur är det med er? Jag mår toppeeen, har ju liksom sommarlov en vecka till så varför ska man inte njuta av det fastän vädret inte riktigt säger att det är sommar längre? Gårkvällen spenderade jag med bästisarna hemma hos Cammo. Vi spelade Monopol, och jag vann överlägset (!!!), vi tittade på bilder från när vi var yngre också, garvade så att vi nästan grät, vi var ju så fina liksom! Idag har jag inte gjort mycket, vaknade tidigt och har sedan dess bara tittat på OC (och kommit underfund med att serien är så mycket bättre utan Marissa!) och städat lite grann. Nu ska jag dra fram dammsugaren innan middagen är färdig och sedan sticker jag iväg en stund. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0