the one when each good thing has its time

2011-02-27 / 13:41:09
Åh, inatt var jag i London med Sara. Jag var så himla glad och vi hade verkligen jätteroligt. Jag kunde varenda gata utan och innantill och vi vandrade runt i vårkläder och mådde allmänt gott. Det kändes verkligen som att jag var där på riktigt tills dess att vi skulle  titta på en delfinshow i Themsen. Då VET man liksom att det bara är en dröm. Så idag längtar jag alldeles alldeles för mycket till London!

Idag pluggar jag, ingen nyhet vid det här laget kanske. Jag har precis räknat ut att jag har tio timmar och nitton minuter på mig att bli klar, men det fixar jag!


london by me

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Kul att du minns:D



Härlig stad eller verkar som det. Jag har inte varit där än men jag vill absolut åka dit!

2011-02-27 @ 21:32:23
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0