the one when i'm gonna fall asleep with a big smile on my face

2011-02-27 / 22:30:39

theblondesalad

Efter tio timmar, ett antal koppar te, sisådär ett dussin frukter, en måltid och trehundrafemtio bloggar så kan jag snart till slut, äntligen, skicka in mina arbeten. Fyra analyserade tal, en debattartikel och ett dokument med förberedelserna inför debattartikeln (jag har dock inte suttit med allting idag och igår utan jag blev klar med en del tidigare i veckan) Vet ni? Härmed lovar jag mig själv och alla jag känner, att till alla tentor, hemtentor, uppgifter osv. att börja i tid! För detta är nog det mest vansinnigaste jag varit med om. Det viktigaste av allt var att få till en bra debattartikel, och jag är minst sagt supernöjd! Ikväll ska jag somna med ett stort leende på läpparna. När klockan slår 00.00, är arbetena inskickade och det enda som väntar på mig är min, då, nybäddade säng, OC och en skål glass (eller en till frukt och lite mer te) Det ni, det ni..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0