the one with my weekend

2011-02-06 / 18:54:15

 
sitter och tittar på bilder och hittade en erika-leker-söt-face à la sjutton år, smal var jag och snart är jag lika smal igen, förhoppningsvis!

Jag har haft en tokmysig helg med vänner och lillasyster. Bio och middag. Lite för mycket tentaplugg bara och en tenta för mycket. Annars hade helgen varit riktigt läckerrrrr. Nu ser jag fram emot en riktigt bra vecka, jag ska prova på lite konditionsträning (typ löpning) för att se om mina benhinnor sagt upp bekantskapen fullständigt med mig eller om de behagar att leva vidare. Det ryktas nämligen om att jag bör ha en tokbra kondition inom en snar framtid.


Kommentarer
Postat av: FEBBS

ååh va mysigt med bio! och dutkig du är som pluggar.. usch för tentor :O



och ååh erika, va glad jag blir! tack att du gillar den, iallafall går in på den1 :D

2011-02-06 @ 22:02:08
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0