gonna burn what's standing in the way

2011-05-01 / 17:36:15

yesterday by me

Fellas! Jag lyssnar på musik. Njuter av att solen skiner. Känner lyckoruset över att det är maj. Om en månad har jag sommarlov. Om en månad och en vecka åker jag till värmen i närmare tre veckor. Ni förstår att jag mår bra? Så bra som jag har mått den senaste tiden har jag inte mått på exakt nio månader. Nio månader av ett rent jävla helvete. Och nu är jag här igen, vanliga, glada Erika.

Idag har jag varit i Valbo med mamsen. Låg i sängen fram till ett då jag kände mig febrig och tittade på oc (jag är på andra varvet, hihi) känner mig dock mycket bätte nu. Lite senare ska jag skypea med Paige och om klockan inte blir för mycket så även umgås med C. Nu tänkte jag ta tag i pluggandet så jag slipper sitta i sista minut (!!!) Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofia

PUSS!

2011-05-01 @ 18:33:16
URL: http://sofiaroi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0