the dress, the dress, the dress

2011-05-26 / 19:11:08

I sommar så ska min lillmoster gifta sig och vid ett sådant speciellt tillfälle så måste man ju vara hur fin som helst. Idag ramlade jag över denna klänning som var helt underbar. Jag menar, ni ser väl ryggen? (Fast nu ser ryggen lite knasig ut för jag hade inte hunnit fixa till alla band) När jag stod där med klänningen på så kändes det som att jag skulle vara överdrivet uppklädd ifall jag skulle komma i den, men när jag berättade om den för mamma så höll hon inte alls med mig. Men sedan så är den ju svart, lite halvtråkigt. Men samtidigt är den ju hur fin som helst och jag har egentligen inte kunnat släppa tanken på den en sekund. Vill jag ha den? Jag tror att jag springer in och provar den igen efter skolan. Kan jag inte ta av mig den utan att posera hundra gånger om så köper jag den nog. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0