fågelbajs in my ♥

2011-05-31 / 23:34:51

tonight

Jag har hängt i bollan mest hela kvällen med brudarna här ovan. Suttit på en filt, ätit lite middag och sedan proppade vi oss lite allt möjligt, hade det jätteroligt utöver att jag blev bajsad på, på ryggen. Fin fågel som gör det sådär superdiskret också så att ingen märker det. När jag kom hem så visade det sig att fågeln lagt en klick i håret på mig också, hårinpackning, ni vet. Jag rekommenderar det.

Idag sa vi adjö till klassen också för sommaren. Första gången i världshistorien som jag faktiskt tycker att det är lite ledsamt. Men det är ju sommarlov jag längtat som en tok efter och nu är du ju här underbara lov! Eller nästan i alla fall, två hemtentor till den tio, HAH, sommarlov in my ass.

Nu ska jag slölyssna på Kings of Leon och gråta en skvätt över att Milo (och alla andra som ska dit) får se dem på Peace&Love. SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0