men jag har inte glömt

2011-11-01 / 14:10:37

Jag fick en fråga om jag kunde lägga upp bild på det jag köpte förra veckan. Det var roligt! :) Det här köpte jag i alla fall. Det är från Primark, Pull&Bear, Forever 21, Zara, New Look, Camden Town och ett ställe jag glömt bort vad det hette. Jag är ledsen för den dåliga bilden, jag knäppte den i London och fick inte riktigt med allt jag köpte, men det är bara lite nagellack och vantar som fattas. Hoppas du är nöjd ändå!

Nu ska jag och syster snart åka ner på stan och gå på bio. Hon är hemma med mig från fritids idag och då måste man ju hitta på något kul! Puss

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se



PS. Just nu pågår en tävling på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-01 @ 16:09:37
URL: http://missalicia.se
Postat av: malin

kul med shopping :)

2011-11-01 @ 22:28:26
URL: http://malinlindblom.myshowroom.se
Postat av: Rebecca

Va fint! :) Har du tipps på bra shopping ställen?

2011-11-01 @ 23:35:37
Postat av: Erika

Rebecca:

De gånger jag varit i London så har jag bott så centralt att jag främst bara shoppat kring Oxford Street (motsvarigheten till Drottninggatan i Stockholm typ) och Regent Street. Jag rekommenderar Carnaby Street för märkeskläder, typ jeans och skor. Jag tror att det ska finnas ett ganska brett shoppingstråk i (South?) Kensington. Det ska väl finnas rätt stora shoppingcentrar liten bit utanför London också. Och i Soho ska det finnas rätt roliga butiker, om jag inte minns helt fel! Annars rekommenderar jag Camden Market i Camden Town. Supermysigt ställe, med kläder, roliga accessoarer, rätt mycket punk och goth-grejer. Men det är värt att åka dit bara för upplevelsens skull! :)

2011-11-03 @ 22:57:15
URL: http://erikahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0