jag saknar dig

2011-10-04 / 20:34:58

Funderar på att minska bredden på bloggen, bilderna blir ju gigantiska. Det går inte att missa en ända finne i ansiktet på mig ju. Tänk er att sitta i ett mörkt rum också ploppar den där gigantiska bilden upp på mig, erkänn att ni skulle bli rädda?

Har precis kommit hem från förhandsvisningen av Svensson Svensson. Fasen, vad rolig den var - men en aning cheesy och lite långrandig. Men efter att ha hängt i biomörkret så många gånger med Fia så kommer en biofilm utan henne aldrig bli detsamma igen - jag var ju den ända som garvade (förutom C som typ kvävde sitt skratt.. det hjälper ju inte, blir ju fortfarande ensam om att garva) När hon är med så är vi ju två i alla fall.

Förresten! Inatt hade jag en jättefin dröm, så fin att jag nästan blev tårögd när jag vaknade och kände att jag bara ville somna om och fortsätta drömma. Ni vet, en sån där fin dröm som aldrig någonsin kommer att hända i verkligheten hur mycket man än vill det. Så jag har levt på den känslan jag hade när jag vaknade hela dagen. Så fint!

Kommentarer
Postat av: Fia

åh! vad fint skrivet! du får ta med mig hädanefter! typ jämt ;) :)

2011-10-04 @ 22:28:06
URL: http://sofiaroi.blogg.se/
Postat av: Fia

Hahaha! nåt av dom äre ju ialf! dock spelar inte det sån stor roll, vi har ju kul ändå! :D



thaank you snyggo! köp samma lika? fast andra färger eller vad du nu ville ha :)

2011-10-04 @ 23:22:16
URL: http://sofiaroi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0