vi har hela världen framför våra fötter

2011-10-07 / 15:17:57

Jag är ledsen för alla iphone-instagram-redigerade bilder, men som sagt så är kameran trasig så solen måste lysa för att bilderna ska bli någorlunda okej. Men en födelsedag är på intåg så efter det ska jag minsann köpa en ny kamera!

Idag är jag ledig, och jag kan säga att jag njuter för fullt av det. Låg i sängen hur länge som helst imorse och när jag väl klev upp så var det så kallt i rummet och sängen såg så inbjudande ut att jag kröp ned en stund till. Tänkte att jag har ju hela daaaagen på mig att.. göra ingenting. SÅ skönt.

Ikväll blir det bio, måste hitta på något roligt när Fia inte är på världens bästa humör ;) Det blir mysigt! Nu tänkte jag fortsätta att göra ingentig alls. Så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0